середу, 26 лютого 2014 р.

Модуль 11 
У цьому модулі я:
  • Підготуюся та продемонструю Портфоліо  
  • Проведу оцінювання тренінгу за основним курсом Intel «Навчання для майбутнього»   
  • Отримаю сертифікат.

    Модуль 10 
    У цьому модулі я:

  • Обговорила те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; 
  • Створила презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; 
  •  Створила план впровадження теми.


    Модуль 9
  • У цьому модулі я:
  • Обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; 
  • Обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 
  • Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 
  • Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 
  •  Створила інструменти для підсумкового оцінювання. 
     
     
    Модуль 8
    У цьому модулі я:
  • Поділлилась прикладами учнівських робіт;
  • Обговорила ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; 
  • Проаналізувала те, як вони самі проводять оцінювання; 
  • Допрацювала плани оцінювання.

Модуль 7

У цьому модулі я:
  • Поділяться ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
  • Створять та оцінять приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
  • Внесуть зміни до свого Плану вивчення теми;

Немає коментарів:

Дописати коментар